Blog del Departament de Pastoral de l'Escola Cristiana

Consulteu les condicions del curs a Banc Sabadell.

Benvinguts al blog del Departament de Pastoral de la FECC (Fundació Escola Cristiana de Catalunya).


Aquí hi trobareu l'actualitat de recursos, informacions i reflexions referents a l'àmbit de la pastoral educativa de l'Escola Cristiana a Catalunya. Trobareu més material endreçat de forma temàtica a "Vivit. Portal de pastoral educativa".



dijous, 1 de juliol del 2021

El manament nou

Va dir Jesús:

Només us demano que us estimeu; no cal altres lleis ni altres ritus; que us estimeu els uns als altres.

Que multipliqueu les trobades, les tendreses, les abraçades i els petons; només vull que poseu en comú el que teniu, el que sóu; que dialogueu, que us entengueu.

Només vull que us estimeu. Vull, amics meus, que us serviu, que us renteu els peus els uns al altres, que us acompanyeu i us ajudeu a caminar; que us guariu mútuament les ferides; que us perdoneu i que no deixeu a ningú sol. 

Doneu-vos el temps que faci falta. Regaleu-vos mútuament algun detall, coses, gestos, com a signe d'amistat i de presència, com jo vaig fer amb vosaltres; regaleu-vos en tot a vosaltres mateixos, com un petit sagrament; l'amor és sempre gràcia i presència. 

Ja només val l'amor. Però amb una condició, una petita circumstància que heu de tenir en compte: que aquest amor sigui com el meu, que us serviu i que us estimeu com jo ho vaig fer amb vosaltres. 

(Jn 13,34)