Us convidem a veure el nou lliurament de "caFEïna, videocàpsules per desvetllar la pastoral educativa". En aquesta ocasió, la Marta Plujà, de Càritas Diocesana de Barcelona, ens respon la següent pregunta: "Pot ser l'aula un espai de plena integració social?"
Descripció: Actualment hi ha un consens generalitzat sobre el paper de l’Educació en concepte d’integració social. I per si algú en tenia algun dubte, ha vingut una pandèmia mundial a demostrar-ho. L’aula és el lloc on es comença a teixir una societat més igualitària, perquè és on realment tothom té les mateixes oportunitats. Fa més de quinze anys que a Càritas ens preocupa com viuen infants, adolescents i joves les situacions d’exclusió i ens ocupa com fer que s’impliquin en la transformació vers una societat més justa des de ben aviat. Per això, creiem que conèixer i treballar les situacions de pobresa i exclusió dins les aules pot ser un camí més per erradicar-les.